Bitcoin kazanmak çok kolay her saat başı küçük küçük kazanacak , eğlenceli vakit geçireceksin.

Sohbet hemde ücretsiz.

Farklı bir sohbet anlayışı, sohbet edebileceğiniz katılımın yüksek olduğu bir sohbet ortamıyla sizi alışılmışın dışında bir sohbet odasıyla tanıştırıyoruz.Kurallar basit, kendinizi gösterin yapabileceğiniz tek şey samimiyetinizi yada karakterinizi ortaya koyup asil sohbetinizle göz doldurmak.Bunu yaparken kendinizi kaybetmeyin. Sohbetin ne demek olduğunu asıl sohbet neymiş dedirten tekrar sohbete gereken önem verilmesi gerekliliğini gözler önüne seren sohbet sitesi. Asil gerçek sohbet budur dedirtiyor. Şimdiye kadar sohbet sitelerinde gezmiş ve hatalar yapmış olabilirsiniz. Şimdi beyaz bi sayfa açma zamanı gelmiş olabilir bu beyaz sayfayı asil bir şekilde doldurun ve Kendinizi daha iyi hissedin. TIKLAYINCA SOHBETE BAŞLARSINIZ GİRİŞ YAPMAKTA ÇOK KOLAY.

Bayanlarla nasıl sohbet edebilirim

Bir bayanla sohbet etme isteği duyuyorsaniz.Bu yazıda bir örnek olsun .Bu sohbet tamamen yaşanmış gerçek bir olay sonucu doğmuş sohbettir.
İstanbul esenler yürüyüş yolunda yalnız başıma gezerken telefon görüşmesi yapan bir bayan gördüm hoşta bir bayandı.Bazı sorunlar yaşıyor olmasından telefonunu kapattı ve kendi kendine söylendi.Ağzını okumak ne diyeceğini tahmin etmek tavırlarından zaten ağzını okumasanızda anlardınız.-Nasıl bir adamsın sen ya dedi iç çekerek.
Diyalog kurmakta ön hazırlıklı davranmakta fayda var.
Samimiyetle söylemek gerekirse dikkatli ve risk oluşabilecek durumlara karşı tedarikliyimdir.Samimiyete hala değer verildiğini de biliyorum.Karşınızdaki insan samimiyetinizi gördüğünde olabilecek beklenmedik bir durumda sizinde akılcı sizi kurtaracak bahaneyi vermeniz şartıyla karşılıklı olarak durumu kurtarabilecek olmalısınız.Neyseki bunlara gerek kalmadı çoğu insan dertleşmek için en yakınından kişileri seçer onla konuşur ama dertlerini anlatarak onlarında canını sıkabileceklerini bilirler.
Kanlı canlı bir bayanla sohbet edecekseniz direk sohbete başlamak pek akıllıca değildir.Barda veya bir kafede sohbet
etmekle keskin bir çizgiyle ayrılmasada Sohbette mekanın neresi olduğu önemlidir.O gün sigara ve çakmağımı almamıştım içmek istemiyordum.Nasıl yaklaşırım konuşabiliriz derken klasik yöntemi seçtim.Ateş alma bahanesiyle yakınlaştım.
 -Hayır yo dedi +sigara içmiyor musun dedim soru sormak konuşuyor olmaya götüren iyi bir yöntemdir.
-Yine hayır dedi.Ateş isterken biraz geç cevaplamış ve biraz o andan uzak gibi bir haldeydi ve bunu kullanıp.
+Neden ürperdin o kadar korkulacak ne var dedim.Ne derdin var dedim bu kadar önünü göremez haldesin.
-Ben bitmişim dedi .
+Yani ne olmuşta bitmişsin ölecekmisin dedim
-yakında o da olur dedi. Tabi konuşurken Biraz biraz ipucu alıyorsunuz.Konunun ne olabileceğine dair.Ama sohbetin devam edebilmesi için.Rahatlamasını sağlamak lazım.Bende bunu sağlamak için
+Tamam işte bana anlat ben sana yabancıyım dememe rağmen hala tam anlamıyla rahatlamasa da kısmen üzüntüsü daha çok dışa vurmaya başlamıştı.
+Söylemedin derdini belki çözüm ayağına geldi dedim.Evet rahatlatmaya başlamış olduk.

Yani kaç insan var bir başkasının hızır gibi imdadına yetişen birbirimize yardımcı olamayacaksak Kamu spotu aldım araya :) karşınızda ki insan rahat olmalıdır .Rahatsızlık veriyorsanız zorluyorsunuz demektir.Sohbet ettiğim bayan bir mağazanın önünde bir an duraksadı.Bunu farkeder etmez şöyle dedim.
+Eğer benden rahatsız oluyorsan ve kaçmak kurtulmak için mağazaya gireceksen hiç gerek yok.Söylemen yeterli seni rahatsız etmeyeyim.Burdada samimiyetimizi göstermiş olduk o da aklında ne vardıysa artık .
-Hayır dedi ağabeyime bir giysi bakıyorum sabah tartıştıkta dedi.beraber mağaza gezerek konuşmaya devam ettik.Kaynaşmaya başladık.Bu durumlarda temas etmek gibi yakınlığı farklı bir boyuta taşımak göstergesi olacak durumlardan kaçının.Bunun dışında çokta gölgesiymişsiniz gibi pervane olmayın.Adımlarınız adımıyla örtüşmesi tavsiye edilmez.Sebebiyse farklıı insanlar farklı tavırlar sergiler .Bir bayan ona yakınlaştığınızda tektip bir amaç sergiliyor görüntüsü verirsiniz.Bu gibi durumlarda daha çok aklınızla düşünmeniz gerekir.Erkekler beni anladılar.:)
Karşılıklı kontrollü olmalısınız kontrolü verirseniz.Bayan sohbet arkadaşınız sizin hizmet ettiğiniz aklın nerde olduğunu anlar.Biz aldatmaya yönelik hareketleri öğretiyor görünsekte bu konu aslında erkeğin elinde olmayan bir düşünce makanizmasını kırmak gerekliliğini de işaret etmiş oldu.
Yürürken bazen durun , beklemesi gerektiği mesajı beyne iletilsin.İletildi yanıtını alırsanız tamamdır.ilişki türünün adı konmasada hiç tanımadığınız biriyle özellikle bir bayanla sohbet etmeyi ,samimiyet kurmayı başarmış olduk.
Bana bekle burda geleceğim dedi ve geldiğinde biraz bakınıp beni aradi gözleri.
+Ne oldu bıraktığın yerde bulamadınmı dedim.Oda bana
-ben daha yakında olduğunu sanıyordum dedi.Biraz ilerleyip meydanda bir direk dibinde banka oturduk elinde simit vardı simiti bana aldığını söyledi.Gereği yoktu tşk edip bi parça yedim ve simit sevmediğimi söyledim.Tekrar yabancı biri olduğumu hatırlatmış oldum.Umarım samimiyetin önemini anlamışsınızdır.Bir yabancıyla sohbet etmek samimi olduğunuzda yakın arkadaşı olduğunuzu hissettiriyor.
Biraz daha gezdik ve sohbet ettik.Sonrasında;
+ istersen bana ulaşabilirsin diyip için facebook adımı verdim.Ben senin numaranı alamam dedim.Böylece rahatsız edebilecek düşüncelerden alıkoymuş olduk .bunlar neler mi?Bu kadar sohbete rağmen ondan numarasını yada bir adres istiyor olmam rahatsız edebilirdi.Bir yabancıydım olmadık zamanda arayabileceğim yada telefonuna dadanıcak bir sapık olmadığımı anlatmış oldum.İstemediği sürece ona ulaşamayacağımı biliyordu artık.Rahatsız edecek düşünceler kalmayacaktı.Tabii bir bayan olması burda tuhaf bir ironiyi de getiriyor Bayanlar sohbet etmek için yada arkadaşlık kurmak için belli bir dönemden sonra ilk adımı erkekten bekler.Böylece ilk adımı onamı bırakmış olduk kim bilir:) Konunu başında yalnız gezdiğimi söylemiştim.O bayanla sadece sohbet ettik ve hala yalnızım :( Buraya kadar okuduysanız Yorumlarınıza seve seve iştirak ederim :D iyi sohbetler +Sohbet adamı
Farklı yaşanmış olayları yayınlamaya devam etmeyi düşünüyorum.Yabancı bir bayanla sohbet girişimine tıklarsanız.makalelere ulaşabilirsiniz.