Bitcoin kazanmak çok kolay her saat başı küçük küçük kazanacak , eğlenceli vakit geçireceksin.

Sohbet hemde ücretsiz.

Farklı bir sohbet anlayışı, sohbet edebileceğiniz katılımın yüksek olduğu bir sohbet ortamıyla sizi alışılmışın dışında bir sohbet odasıyla tanıştırıyoruz.Kurallar basit, kendinizi gösterin yapabileceğiniz tek şey samimiyetinizi yada karakterinizi ortaya koyup asil sohbetinizle göz doldurmak.Bunu yaparken kendinizi kaybetmeyin. Sohbetin ne demek olduğunu asıl sohbet neymiş dedirten tekrar sohbete gereken önem verilmesi gerekliliğini gözler önüne seren sohbet sitesi. Asil gerçek sohbet budur dedirtiyor. Şimdiye kadar sohbet sitelerinde gezmiş ve hatalar yapmış olabilirsiniz. Şimdi beyaz bi sayfa açma zamanı gelmiş olabilir bu beyaz sayfayı asil bir şekilde doldurun ve Kendinizi daha iyi hissedin. TIKLAYINCA SOHBETE BAŞLARSINIZ GİRİŞ YAPMAKTA ÇOK KOLAY.

Bayanlar sohbete davet ediyor

Bayanlar jest ve mimikleriyle sohbete davet ediyorlar.Çapkın erkekler aslında çapkın bayanların jest ve mimikleriyle sohbete davet edilmelerine karşılık verebildikleri için bayanlarla araları iyidir.Bazen bu davetleri başka amaçlar taşıyabilir yada yanılabilirsiniz.Bakılmak ve yaklaşılmasını istedikleri gibi ego tatmini için av olma, eğlence sebebi olabilirsiniz.Yada kendinizi maganda durumuna düşürmeyin diye ürküteyim biraz sizi.

Yine bir bayanla sohbet etme girişimi gerçek yaşanmış bir olay sonucu sohbeti anlatacağım.Arzu ederseniz benzer paylaşımları en altta linke tıklayıp ulaşabilirsiiz.
3 erkek arkadaş tatil günü bir araya geldik dolaşıyorduk.Güngören belediye yürüyüş yolundan geçerken.Küçük süs havuzunun orda oturan bir bayanın etrafa olan bakışlarını yakaladım.Birini bekliyormuş gibi düşünülebilirdi ama hareketlerinde bir arayış içinde olduğu apaçık ortadaydı.
Arkadaşlarımı durdurdum dikkatimi çeken bayanla sohbet etmek için düşünmeye başladım.bir erkek arkadaş arayışı içinde olduğuna çok emin olduğum için olmadık bir yönteme başvurdum aynı zamanda
klasik yöntemlerden olduğuda söylenebilir.
Sesli olarak arkadaşıma yeni telefon numaramı kaydettiriyomuş gibi birkaç kez numaramı tekrarladım.Telefonunu çıkarıp kaydetmesi için gerekli sinyalleri yolladım ve yanılmadığımı anladım. Kaydetmek için telefonunu çıkardı.Tuşları basarken son 2 haneyi beklediğindende emindim ve son 2 haneyide söyledim.Şimdi sıra konuşmaya gelmişti.Usulca biraz uzağına oturdum.Yavaş yavaş yanaşıyordum.Aceleci olmaya gerek yoktu çünkü umursamaz ,ahlaksız,serseri gibi görünmek istemeyiz.
Bu defa bahane aramaya gerek yoktu.Çünkü durum yeterince anlaşılır ve müsaitti.
+Merhaba konuşabilirmiyiz dedim
-Olur dedi.Karşımızda bir kuruyemiş dükkanı vardı.
+Birşeyler içermisin dedim nezaketi elden bırakmadık.
-hayır dedi nazikce reddetti.Sohbete başladık biraz ordan burdan konuştuk.Ailesinden azeri olduklarından.
-Ablasının; erkeklere güvenmemesini tembihlediğini söyledi. Yeteri kadar sohbet koyulaşmıştı.
+Baksana gözlerime Ben o tarz insanlardan mıyım sence dedim.Tabi göz göze bakışmalara sebep olacak her durumu değerlendiriyoruz.Tanıdığım birkaç kişiyi görmüştüm ve rahat konuşmak için
+Dolaşalım mı  dedim
-güzel olur dedi.Yürüyüp sohbete devam ettik.Arkadaşlarımın beklediğini söyleyip sohbeti sonlandırıken.Tokalaşmak için elimi uzatınca yanağa eğilim verince karşılık verdim.Başında spor şapka vardı o sıra bi karmaşa oldu yanaktan öpme bi alevlenmeye gidiyodu neyseki atlattık.
-Ben Güngören belediye parkına ineceğim dedi.( Biraz tenhadır.)
Artık parka insek kimbilir ne olurdu.Ablası erkeklere güvenmeyeceksin derken neyi kastetmiş acaba neyseki namusumu zor kurtardım. :):) Sonrasında ,sesli olarak numaramı aldırtmıştım ama sohbet ederken numarasını istememiştim.Birgün bir mesaj geldi kandil mesajı :) sonrasında birkez yine aynı yürüyüş yolunda gördüm ama çok makyajlıydı yanında yakınları vardı.Görmemezlikten geldim diyemem tanınmıcak kadar makyajlıydı.Düğün dernek bir yere gidiyordu sanırım.Bir daha görmedim.Yorumlarınızı olurse seve seve eşlik ederim. :) İyi sohbetler
+Sohbet adamı  Google+  Bu tür paylaşımlarıma devam edeceğim. Altta bulunan Yabancı bir bayanla sohbet girişimine tıklayıp makaleler arasında gezebilirsiniz.