Bitcoin kazanmak çok kolay her saat başı küçük küçük kazanacak , eğlenceli vakit geçireceksin.

Sohbet hemde ücretsiz.

Farklı bir sohbet anlayışı, sohbet edebileceğiniz katılımın yüksek olduğu bir sohbet ortamıyla sizi alışılmışın dışında bir sohbet odasıyla tanıştırıyoruz.Kurallar basit, kendinizi gösterin yapabileceğiniz tek şey samimiyetinizi yada karakterinizi ortaya koyup asil sohbetinizle göz doldurmak.Bunu yaparken kendinizi kaybetmeyin. Sohbetin ne demek olduğunu asıl sohbet neymiş dedirten tekrar sohbete gereken önem verilmesi gerekliliğini gözler önüne seren sohbet sitesi. Asil gerçek sohbet budur dedirtiyor. Şimdiye kadar sohbet sitelerinde gezmiş ve hatalar yapmış olabilirsiniz. Şimdi beyaz bi sayfa açma zamanı gelmiş olabilir bu beyaz sayfayı asil bir şekilde doldurun ve Kendinizi daha iyi hissedin. TIKLAYINCA SOHBETE BAŞLARSINIZ GİRİŞ YAPMAKTA ÇOK KOLAY.

Bir bayanla sohbet bağı kurmak

Bir bayanla sohbet bağı kurmakla ilgili gerçek yaşanmış bir sohbet olayı ile karşınızdayız.
Bu defa ilk adımı atan taraf bayan oldu.Şans işi bu işler birazda sonuçta karış karış memleketi gezer bayan arkadaş ararsın olmayınca olmaz.Sohbet etmek isteyen karşı tarafda olsa kısmetinizi tepmemekte lazım.
Kadıköy göztepe tarafına bir tanıdık ziyareti için arkadaşımla yola koyulmuştuk.Kadıköy vapurundan indik ve 11ü otobüsüne binmemiz gerekiyordu.
Durakta beklemeye başladık derken baktık geleceği yok gibi.45 dakikada bir geçmesi gerektiği yazıyordu tabelada.O sıra yakınımıza 2 genç bayan geldi o tarafla ilgili duruyoduk.Öyle sağa sola bakınırken arkamızda bir ses duyup arkamıza durağın içine baktık.Bir bayan ilk etapta çok ilgi çekici değildi çok özenli giyinmemişti.
Su satılan bir kutunun arkasına sandelyeye oturmuştu.Dikkatimizi çeken ses ise su satıcısı geldi ve bayana sandelyesinde oturduğu için esprili bir şekilde bilseydik kırmızı halı  koltuk getirirdik falan dedi.Bayan adama karşı pek sohbet modunda davranmadı.Tebessüm etti geçiştirdi .O sıra üzerimde çok sevdiğim derin yırtıkları olan bir jean pantolon vardı.Göz teması kurmak üzereyken pantolonumu işaret etti sol cep astarı üzerindeki yırtığı gösterdi

-bilerek mi yaptın dedi
+evet dedim.Birazda yıpranmıştı dedim.
- siz varya siz dedi.iki kişiydik çünkü.
Onu farketme sebebim üzerinde sohbete devam ettim.
+Ben su satıcısı sanmıştım sizi dedim.
-hayır dedi.olabilirdi ama dedi.
+Siz hangi otobüsü bekliyosunuz dedim aynı otobüs mü diye.Sohbete devam edebilecek miyiz düşüncesiyle.
-bende aynı otobüsü bekliyorum dedi.
Otobüs bir kaç dakika sonra gelmişti.Bayanın torbası vardı yardımcı olmak istedim.İtiraz etmedi.
Bayan çok hoş bir bayandı sohbetin devam etmemesi kötü olurdu.Otobüse binmek üzere yönlendik .Arkadaşım önde giderken şöyle bi süzdüm.
Bugün çok şaslıyım diye düşünmeme sebep olacak herşey yerli yerindeydi.Siyeh uzun ince düz saçlı, inci gibi dişleri , beyaz ten rengi  parlak siyah gözleriyle İnanılmaz bir şanstı kesinlikle.
Otobüse bindik sonunda orta tarafa yöneldik torbasını hala almamıştı benden .
-Bi an torbayı unuttuğumu sandım dedi.
Poşete uzanır gibi olmuştu ama vazgeçti ve orta tarafta sırtı cama dönük 5 sıralı sandelyeleri olan değişik bir otobüstü.
Oturduk.bayan solumda ,arkadaşım ise sağımdaydı.Çantasından sakız çıkarttı ve ikram etti.
-Sakız almaz mısınız dedi.Ben hemen farketmiştim bayan birlikte olmak istiyordu ama biz iki kişiydik ve ziyarete gidicektik.Bu kısmı aklınızda tutun.
+sakızı aldım teşekkür ettim.
Sohbete başladık.Modelist olduğunu söyledi.11  kardeş olduklarını en küçüğünün erkek olduğunu ve askerde psikolojinin bozulduğundan bahsetti.
+Bende askerden izne geldiğimi söyledim .İmayı anlarsınız.Konu boyut değiştirmişti yavaş yavaş.Bizimde 3 büyük dikim atölyemizin olduğunu söyledim braz abartmış olduk ama siz de ufaktan hak verirsiniz.Rekabet olmaması,en azından eşitlik sağlanmalıydı.
-Kardeşlerimle çok yakınız et tırnak gibiyiz dedi.
+Ellerimi kenetledim parmakları birbirinin arasından geçirmiştim bizde çok yakınız herşeyi beraber yaparız.dedim ama bayan sohbetin bu bölümünde mesajı almış oldu.
-Arkadaşın neden konuşmuyor dedi.
+O pek konuşkan değildir dedim.Arkadaşımda onayladı başıyla.
aklınızda tutun dediğim satıra gelelim.Bayan kendi ineceği yerden bir durak sonra ineceğimizi söylemişti.Anlatmak istediği bir durak yüzünden bu sohbetin devamını  kaçırmak istemediğiydi.
-Ben az sonra inicem siz bir durak sonra ineceksiniz.Daha bu torbayla eve kadar yürüyeceğim dedi poflayıp.İstediği açıkca eve kadar eşlik etmekten ötesiydi.
Derken durağa geldik.
-Ben burda iniyorum dedi.
+Dilimin ucuna kadar gelen sözler belliydi.Yardım etmeyi teklif etmeliydik ama çok istememe rağmen tutulmuş gibiydi dilim zaten yeterince inanılmaz bir şansın heyecanı vardı ama tutulmuş kalmıştım.İlahi bişeydi diye düşünmemek elde değil.
bayan indi yüzünü otobüse döndü.Bekler gibiydi hala ama el bile salladdık.Allah bizi ne yapmasın. :):)Berbat hissediyorduk.
Bizim durak geldi indik arkadaşımla göz göze geldik.Birbirini parçalamak isteyen aslanlar gibiydik gülmek sinirlenmek değişik duygular içindeydik.Kendimize kondurabilsek koşarak bir durak geriye bayanın indiği yere gidip arayıp tarayacaktık. :D Bu şekilde yaşanmış makalelere altta bulunan yabancı bir bayanla sohbet girişimine tıklayıp ulaşabilirsiniz Yorum yaparsanız seve seve eşlik ederiz.Teşekkürler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder